Ziua Mamei

Ziua Mamei

Multumiri
Draga mama,
Ziua de 8 Martie imi ofera prilejul potrivit pentru a-ti spune cat de mult insemni pentru mine. Vreau sa-t multumesc pentru tot ceea ce am invatat de la tine: cum sa daruiesc neconditionat, cum sa am increde in mine si in faptul ca viata va aduce mereu ceva mai bun si cel mai important lucru pentru care trebuie sa-ti multumesc: am invatat sa iubesc de la tine.
Tu ai fost cea care m-a iubit fara a cere nimic in schimb, tu esti cea care mi-a oferit sprijin si incurajari cand aveam nevoie, tu ai fost mereu alaturi de mine cand viata parea impotriva mea.
Ai fost prietena mea cea mai buna de-a lungul anilor si nu vreau ca lucrul asta sa se schimbe.
Desi acum viata ne-a indepartat mai mult decat as fi vrut, vreau sa-ti reamintesc ca esti mereu prezenta in gandurile mele si ca pretuiesc clipele pe care le petrecem impreuna.
Cu drag, _______

Recunostinta
Draga mea mama,
Am cautat sa gasesc un cadou potrivit pentru tine... si cred ca l-am gasit. Sper sa-ti umple ziua de bucurie atunci cand il vei primi.
Stiu ca nu ti-am aratat mereu ca am apreciat ceea ce ai facut pentru mine. Iti sunt recunoscator ca exist – tie iti datorez omul care sunt astazi, datorita tie sunt un om mai bun. Tu m-ai invat sa ma respect si sa respect pe altii, tu esti cea care m-a invatat sa fiu tolerant, tu esti cea care m-a ascultat intotdeauna si care a fost alturi de mine mereu.
Iti sunt recunoscator pentru faptul ca m-ai iubit neconditionat si ca ai avut grija de mine toata viata, iti sunt recunoscator pentru ca iti pasa de viata mea, pentru ca ai mereu o vorba buna pentru mine cand lucrurile merg rau. Iti urez o zi plina de voie buna si sper ca dragostea mea sa iti umple viata la fel cum dragostea pe care mi-ai purtat-o tu a umplut-o pe a mea.

Cu multa dragoste,
___________

0 comments:

Post a Comment