Prietenului

Prietenului
Nimic nu se compara
Nimic nu se compara cu bucuria pe care o simt la gandul ca suntem prieteni. Pritenia este lucrul care infumuseteaza viata, este legatura ce odata formata intre doi oameni nu se mai dizolva. Suntem norocosi ca intre noi sentimentele s-au adancit, desi viata ne-a dus prin locuri diferite, te-am purtat mereu in inima mea. Am fost impreuna la bine si la rau si sper sa fim si de acum incolo.
Prietenul tau,
Expeditor
Insemni atat de mult
Sunt oameni care intra si ies din vietile noastre, dar sunt altii, prieteni dragi, care raman cu noi pentru totdeauna lasand urme in inimile noastre, influentandu-ne caracterul.
Iti trimit acest dar sa-ti spun ca ai ramas in continuare cel mai bun prieten al meu, ca mi-e dor de tine si ca tin la tine. Pritenia ta inseamna mai mult decat iti dai seama pentru mine.
Aducandu-mi aminte de toate clipele placute si de cele neplacute ma cuprinde nostalgia.
Sper ca acest dar sa-ti inveseleasca ziua.
Cu drag,
Expeditor

0 comments:

Post a Comment