Pentru prieteni

Pentru prieteni
Pace si liniste
Scumpa mea prietena,

Vreau ca aceste sarbatori sa-ti aduca indeplinirea tuturor dorintelor, si iti doresc o vacanta plina de pace si liniste, si mai ales multa ninsoare, pentru ca stiu cat de mult iti place.
Sper ca esti bine si ca viata ta este asa cum vrei sa fie. Sper ca ai multe planuri si incredere in viitorul tau. Cunoscandu-te, stiu ca le vei indeplini pe toate cu optimismul tau debordant.
Sarbatori fericite!

Cu drag,
_________
Craciunul acesta
Draga ________,

Desi nu ne-am vazut de multa vreme, ma gandesc la tine. Cand am vazut cadoul asta, mi-am zis ca ti-ar placea pentru ca stiu cat de mult iti plac surprizele. Am ales cu grija un cadou pentru un prieten drag mie. Sper sa ai parte de prieteni, familie, cat mai multa zapada si cat mai multe bucurii Craciunul acesta. De asemenea, sper ca anul viitor sa fie plin de fericire si de succese.
Cu drag,
Pritenul tau,________!
Bogatii
Draga_______,

Sper ca pe masura ce se apropie vacanta te poti bucura de timpul petrecut cu prietenii, cu familia si cu toti cei dragi tie.
Fie ca de Craciun toate dorintele sa se implineasca si 2005 sa-ti aduca toate bogatiile (sufletesti si materiale) pe care le meriti!

Sarbatori fericite!
_________
Lunga prietenie
Draga________,

Celui mai bun prieten un cadou din suflet.
Sper ca darul meu sa-ti aduca aminte de lunga prietenie care ne leaga.
De aceste sarbatori iti urez multa fericire si caldura sufleteasca, sa te bucuri de iarna, de vacanta.... si de prieteni.

Un Craciun si un An Nou fericit!
________
Prietenie afectuoasa
Draga____

Stiu ca fost un an greu pentru mine, si acum ca se aproie de sfarsit, trebuie sa-ti multumesc tie pentru ca a fost mereu alaturi de mine. Sper ca vreodata sa-ti pot arata aceeasi prietenie afectuoasa. Pana atunci insa iti trimit sigilata intr-o sticla toata prietenia mea si cele mai bune urari de sarbatori.

Cu afectiune,
________

0 comments:

Post a Comment