Mesaje – Aniversare

Mesaje – Aniversare

Sentimente inaltatoare
O istorie a dragostei
Dragoste. Ce cuvant atat de scurt pentru o idee atat de mareata si puternica. A schimbat cursul istoriei, a imblanzit mosnstri, a inspirat opere de arta, a inveselit pe cei trist, a transformat oameni puternici in clovni, i-a alinat pe robi, a dus femei puternice in pragul nebuniei, i-a acoperit de glorie pe sarmani, a alimentat scandaluri nationale, a ruinat nobili. Cum poate nemarginirea dragostei sa fie redata de inclaustrarea a trei silabe? Dragostea este un delir vechi de cand lumea, o dorinta premergatoarea haosului si civilizatiei. Inima este un muzeu viu. In fiecare dintre galerii, oricat de neincapatoare si slab luminate, sunt pastrate pentru totdeauna ca minunate cristale, momentele in care am iubit sau am fost iubiti.
Aniversare fericita!
Astazi te iubesc la fel de mult ca acum Ani ani!
Mereu al tau
Expeditor
Sa fim oaspeti
Oricarui sot si sotie
Sa fim oaspeti in casa fiecaruia, acceptand cu un curtenitor "da" invitatia. Sa nu uitam sa ne ascundem grijile in spatele unei perdele de veselie. Sa evitam tacerile-ndaratnice. Vom gasi lucruri noi si pline de spirit sa ne spunem unul altuia.
O sa fim oaspeti pana cand distractiile se vor termina, o sa fim iubiti cand ultima usa se va inchide. Dar si mai bine, inca vom fi prieteni.
Iubita mea Destinatar de-a lungul anilor ai fost un vis devenit realitate pentru mine. Nici nu vreu sa-mi imaginez unde as fi astazi fara tine, esti inima mea, sufletul meu, totul. Astazi iti urez aniversare fericita si vreau sa-ti amintesc ca insemni mai mult pentru mine astazi decat atunci cand ne-am casatorit, cu Ani ani in urma.
Cu dragoste mereu,
Expeditor
Sa nu simti ploaia
Binecuvantarea pasilor
De-acum nu veti simti ploaie,
Caci fiecare va fi adapost pentu celalalt.
De-acum nu veti simti frig,
Caci veti fi caldura unul pentru celalalt.
De-acum sunteti doua trupuri,
Dar o viata doar inaintea voastra.
Duceti-va la casa voastra
Sa incepeti sa traiti zilele impreuna
Si fie ca zilele voastre impreuna, pe acest pamant, sa fie indelungate si implinite.
Zilele noastre impreuna au fost implinite si vor continua sa fie. Tu esti viata si totul pentru mine. Iti multumesc ca ai fost un sot/sotie minunat (a). Destinatar te iubesc nespus. Esti minunat(a) si sunt norocoas(a) sa te am in viata mea.
Sotul/sotia credincioa(a)
Expeditor
Binecuvantari
Draga Destinatar,
Am simtit casatoria asta ca pe o binecuvantare in toate si iti sunt recunoscatoare. Astazi cand sarbatorim aniversarea noastra mi-am adus aminte cat de frumoasa/ chipes aratai in ziua in care ai devenit al(a) meu(mea). A fost o binecuvantare care a indrumat casnicia noastra. Te iubesc.
Fie ca uniunea sa-ti aduca toate incantarile pe care o casatorie ar trebui sa le aduca, si fie ca viata sa-ti dea rabdarea, toleranta si intelegere. Fie ca intotdeauna sa aveti nevoie unul de altul- nu atat cat sa va umpleti golul de singuratate, cat sa va cunoasteti implinirea.
Fie sa aveti nevoie unul de altul, dar nu din slabiciune. Fie sa va doriti unul pe altul, dar nu din lipsa. Fie sa va influentati unul pe altul, dar nu in rau. Fie sa va cautati, dar sa nu va rapiti libertatea. Fie sa reusiti impreuna in toate lucrurile importante, dar sa nu esuati in cele marunte.
Fie sa aveti parte de dragoste si fie s-o gasiti iubindu-va.
James Dillet Freeman
Mereu mai mult
Binecuvantarea mainilor
Astea sunt mainile celui mai bun prieten, tinere, puternice si care te iubesc, maini ce iti strang mainile tale in ziua nuntii, in timp ce fagaduiti sa va iubiti unul pe altul azi, maine si mereu. Astea sunt mainile ce vor lucra alaturi de mainile tale pe masura ce construiti viitorul. Astea sunt mainile care te vor iubi cu pasiune si vor avea grija de tine de- lungul anilor, si cu o atingere blanda iti vor oferi alinare. Acestea sunt mainile care te vor imbratisa cand durerea sau frica vor pune stapanire pe tine. Acestea sunt mainile care cu tandrete iti vor mangaia copiii. Acestea sunt mainile care te vor ajuta sa tii familia unita. Acestea sunt mainile care iti vor da putere cand vei avea nevoie. Si de asemenea acestea sunt mainile care zbarcite si imbatranite se vor intinde catre ale tale, dandu-ti aceeasi mangaiere tandra, mai presus de cuvinte.
Draga mea, binecuvantarea asta m-a facut sa ma gandesc la ziua in care ne-am unit vietile ca sot si sotie. Destinatar, a fost o zi minunata. Nu o voi uita niciodata. Nimic nu egaleaza frumusetea acelei zile si pe a ta. Te iubesc. Aniversare fericita!
Cu dragoste,
Expeditor
Dragostea mea
In ziua in care ne-am casatorit si am devenit unul, viata noastra adevarata a inceput. Casatoria este ca un trandafir suav. Cateodata am intampinat incercari care au adus ploaie. Dar cand ploaia trece cea mai dulce mireasma umple aerul, asemenea amintirilor placute pe care doar noi doi le avem. Si cand cerul s-a inseninat si soarele incepe sa straluceasca, radacina prinde putere cu trecerea timpului. Si dragostea pe care o avem poate sa devina mai puternica in fiecare zi.
Te iubesc. Aniversare fericita!
Cu dragoste,
Expeditor

Promisiunea
Casatoriti pe _ _ ____
De-a lungul anilor
Am umblat cu tine, in paduri verzi, adanci;
Pe tarmuri de nisip.
Si cand o fi
Ca timpul pe pamant
Sa se fi terminat
In Eden de-asemeni
Mana-mi vei avea.
Aniversare fericita Destinatar!
Te iubesc.
Cu dragoste mereu,
Expeditor

Chipul tau
In cautarea chipului tau
Draga mea Destinatar,
Voiam sa-ti urez o aniversare fericita. Insemni totul pentru mine si nu as putea vreodata trai fara tine.
Ma gandesc la tine mereu,
Expeditor
Sper sa-ti placa!
De la inceputul viatii mele ti-am cautat chipul, iar astazi in sfarsit l-am zarit. Astazi am vazut farmecul, frumusetea si gratia nemasurata a chipului ce-l cautam. Sunt uimit de frumusetea ta magnifica si imi doresc sa te vad cu o suta de ochi. Inima mea arde in focul patimii si a cautat mereu aceasta frumusete uimitoare pe care o privesc acum. Imi e rusine sa numesc aceasta dragoste dragoste omneasca, si-mi este frica de Dumnezeu sa o numesc divina. Rasuflarea ta parfumata, ca vantul usor de dimineata a adiat lin peste gradina incremenita. Si a suflat viata noua asupra mea. Sufletul meu e in extaz. Fiecare fibra a sufletului meu este indragostita de tine. Lumina ta mi-a aprins inima, pamntul si cerul imi par luminate de tine. Sageata dragostei mele a ajuns la tinta. Sunt in casa milei, iar inima mea este un loc de rugacuine.
Rumi.
Bucurie
Dragostea este prietenie arzand
Dragostea este prietenie arzand, este incredere reciproca, este daruire si iertare. Este fidelitate in timpuri bune si rele. Se multumeste cu mai putin decat desavarsirea si ingaduie slabiciunile omenesti. Dragostea este multumita cu prezentul, are sperante pentru viitor si nu zaboveste asupra trecutului. Este cronica zilnica a nemultumirilor, problemelor, compromisurilor, micilor dezamagiri, marilor victorii si a muncii continue spre teluri comune.
Draga mea Destinatar,
Impreuna am ajuns foarte departe, am castigat lupte si am indurat lipsuri. Dar intre toate nejunsurile au fost si fericire, rasete, emotii si bucurie. Vreau sa-ti multumesc pentru toate astea si sa-ti urez o aniversare fericita.
Mereu,
Expeditor
Modele
Casatoria uneste doi oamnei in cercul dragostei.
Edmund O'Neill
Casatoria este un angajament pe viata intre ceea ce este mai bun in doi oameni. In cercul dragostei casatoria surprinde cele mai importante relatii ale vietii. Un sot si o sotie sunt prieteni buni, confidenti, profesori ascultatori si critici. Casatoria imbogateste si adanceste fiecare aspect al vietii. Fericirea e mai plina, amintirile mai vii, angajamentele mai puternice, chiar si furia e simtita mai puternic, dar trece mai repede. Casatoria intelege si iarta greselile pe care viata nu le poate evita. Casatoria este o promisiune facuta inimilor ce iubesc, promisiune care ia un timp indelungat, intreaga viata pentru a fi respectata.
Casatoria noastra a fost o casatorie model, o casatorie cu care altii au putut concura, au incercat sa urmeze si pe care au admirat-o. Sunt mandru de tine si de ce am obtinut impreuna. Te iubesc. Aniversare fericita draga mea!
Niciodata schimbatoare
Despre dragoste
Thomas a Kempis
Dragostea este o putere suprema, un bine maret. Doar dragostea poate face orice povara sa para usoara, si face ca locurile dure sa para netede. Suporta orice greutate ca si cum ar fi un fulg, si transforma amarul in dulceata. Nimic nu e mai dulce decat dragostea, nimic mai puternic, mai inaltator, mai incapator, nimic mai placut, nimic mai plin sau mai bun in rai sau pe pamnt. Dragostea se naste din Dumnezeu. Dragostea graviteaza catre fericire. E libera si nu cunoaste constrangeri. Nu stie limite si traverseaza toate granitele. Dragostea nu simte nici o povara, nu ia seama de truda si incearca toate lucrurile ce par imposibile. Dragostea nu-i schibatoare si frivola, nici n-o incearca vanitatea.
Ca o flacara vie si torta aprinsa se inalta si invinge orice obstacol.
Acest poem mi-a amintit de dragostea noastra: o flacara ce nu va muri niciodata.
Aniversare fericita!
Te iubesc
Dragoste-i aici
Mai devreme sau mai tarziu intelegem ca dragostea inseamna ceva mai mult decat versuri si Sf Valentin, romantism si filme de dragoste. Realizam ca dragostea este aici, reala, adevarata, si e cel mai important lucru din viata noastra. Dragostea este o promisiune ce este intotdeauna respectata, o avere ce nu poate fi cheltuita, o samanta ce poate rasari in cele mai neasteptate locuri. Si aceasta iluminare care nu piere niciodata, aceasta bucurie magica misterioasa este cea mai mare bucurie in toate, cunoscuta doar de cei iubesc.
Draga mea Destinatar,
Dupa cum stii te iubesc astazi mai mult decat ieri si mai putin decat maine. Iti multumesc ca ai fost un partener de nadejde. Aniversare fericita!
Cu dragoste,
Expeditor
Idealuri
Arta unei casnicii bune
O casnicie buna trebuie creata.
Intr-o casnicie lucrurile mici sunt cele importante.
Intr-o casnicie nu esti niciodata prea batran sa te tii de mana
Sau sa-ti amintesti sa-ti spui "te iubesc" cel putin in fiecare zi.
O casnicie buna inseamna
Sa ai capacitatea de a ierta si a uita.
Sa creezi pentru celalat atmosfera in care sa poata respira liber.
O casnicie inseamna o cautare a binelui si a frumosului,
Nu doar sa te casatoresti cu persoana potrivita, ci sa fii un partener ideal.
Draga Destinatar,
Iti multumesc ca ai fost un partener ideal din ziua in care ne-am casatorit pana astazi si de acum inainte. Sa ne amintim mereu de vorbele astea si sa le facem crezul casniciei noastre.
Aniversare fericita!
Cu dragoste,
Expeditor

Iubirea
Mereu cersim vietii ani mai multi, asa-n nestire,
Ne razvratim, ne plangem de pierderea noastra,
Si inca nu-ntelegem ca fara de iubire
Se vestejeste Timpul in noi ca floarea-n glastra;
Rupt din eternitate, el vrea taram asemeni
Din care-altoiul subred sa-si traga seva noua;
Noi il primim cu gheata si-l rasadim in cremeni
Cand Dragostea-i unica vecie data noua.
Ci-n van acum te manii pe mine si m-arunci,
Minunile iubirii n-au stavile pe lume;
Ca Lazar la auzul duioaselor porunci,
Oricand si ori de unde ma vei striga pe nume,
Chiar de-as zacea in groapa cu lespedea pe mine,
Tot m-as scula din moarte ca sa alerg la tine.
Aniversare fericita!

Prietenului meu
Prietenia
Adesea se spune ca dragostea face ca lumea sa se invarta. Cu toate astea, este prietenia cea care tine existenta noastra tumultoasa pe un teren stabil. Prietenia adevarata da multele din ingredientele necesare unnei vieti fericite: este baza pe care se construieste o relatie durabila, este liantul ce ne leaga in armonie si este linistea de care avem nevoie atunci cand lumea de afara-i haos. Prietenia adevarata e ca o oglinda ce reflecta esecurile si slabiciunile noastre, fara insa a ne distruge credinta in meritele noastre.
Mai mult decat pentru orice iti sunt foarte recunoscator ca esti sotia si prietena mea.
Aniversare fericita!
Omul care am devenit
Te iubesc
Te iubesc nu doar pentru ceea ce esti, ci si pentru ce sunt eu langa tine. Te iubesc nu doar pentru ceea ce ai devenit, dar si pentru ce am devenit eu alaturi de tine. Te iubesc pentru ca ma ajuti sa ma descopar. Te iubesc pentru ca ai trecut cu vederea toate slabiciunile inimii mele si ai scos la lumina toate lucrurile frumoase la care nimeni nu s-a uitat indeajuns pentru a le gasi. Ai facut toate astea fara o vorba, fara o atingere, fara un semn. Le-ai facut prin faptul ca esti asa cum esti. Poate ca asta inseamna sa fii un adevarat prieten in cele din urma.
Aniversare fericita! Te iubesc!
Al tau credincios,
Expeditor

Pentru totdeauna
Eu sunt dragostea
Se spune ca pot zbura, desi nu am aripi. Se spune ca plutesc pe spuma marii, desi nu stiu sa inot. Unii mi-au simtit caldura in noptile racoroase, desi nu sunt foc. Desi nu ma puteti vedea, sunt intre doi indragostiti oriunde s-ar afla. Sunt sclipirea din ochii copilului tau. Sunt ascunsa in urmele lasate devreme pe fata mamei. Sunt puterea tatalui tau pentru a proteja caminul. Si totusi.... Se spune ca sunt mai puternica decat granitul, cu toate ca nu am mai multa greutate decat o lacrima. Unii spun ca nu m-au cautat niciodata, cu toate astea eu ii insotesc mereu. Se spune ca imi pierd forta cu trecerea timpului, dar sunt nesfarsita. Si desi nu ma puteti auzi, dansez pe suntetul rasului de copii. Sunt intretesuta in soaptele fierbinti de pasiune. Sunt in binecuvantarile bunicilor. Intampin plansetele de-abia venite pe lume. Si totusi .... Unii spun ca sunt o floare, cu toate ca sunt si samanta. Unii nu au incredere in mine, cu toate ca eu cred mereu in ei. Se spune ca vindec bolile, desi hranesc si sufletul. Desi nu ma puteti atinge eu sunt mana blanda a tandretii. Sunt atingerea pe care o simti pe obraz noaptea, sunt imbratisarea unui copil. Sunt dragostea....
Destinatar
Poemul este minunat! Stii la ce ma gandesc cand dragostea imi vine in minte? Ma gandesc la tine pentru ca tu esti dragostea mea, esti toul pentru mine.
Aniversare fericita draga mea Destinatar!
Nascuti impreuna
Despre casatorie
Kahlil Gibran
Atunci Almitra vorbi din nou: "Dar despre Casatorie, Stapane?"
Si, drept raspuns, el zise:
"V-ati nascut impreuna si impreuna veti ramane pentru totdeauna.
Veti ramane impreuna pana ce albele aripi ale mortii va vor imprastia zilele.
Da, veti fi impreuna pana si in tacuta memorie a lui Dumnezeu.
Dar e bine sa existe spatii in acest impreuna al vostru.
Pentru ca vanturile cerurilor sa poata dansa printre voi.
Iubiti-va unul pe altul, dar nu faceti din iubire opreliste.
Fie, mai degraba, o mare valurind intre taramurile sufletelor voastre.
Umpleti-va unul altuia cupa, dar nu beti dintr-o cupa.
Impartiti-va paine, dar nu mancati din aceeasi bucata.
Cantati si dansati si veseliti-va laolalta, dar faceti ca fiecare sa ramana singur,
Intocmai cum strunele lautei sunt singure, in timp ce vibreaza in aceeasi armonie."
Impreuna ne imaginez cantand si dansand, bucurandu-ne de viata. Draga mea Destinatar, te iubesc asa de mult. Timpul petrecut impreuna a fost magic si ma consider norocos sa ma aflu in prejma ta.
Aniversare fericita!
Cu dragoste,
Expeditor

Tacerea ta
POEMA 15
Imi placi cind esti tacuta caci parca esti absenta,
Si ma auzi din departare si vocea mea nu te atinge.
Se pare ca ochii ti-ar fi zburat
Si se pare ca un sarut ti-ar pecetlui buzele.
Cum toate lucrurile sint pline de sufletul meu
Te ridici deasupra lor, plina de sufletul meu.
Fluture de vis, te asemeni cuvantului melancolie.
Imi placi cand esti tacuta si parca esti indepartata
Si parca te plangi, fluture in soapta.
Si ma auzi din departare si vocea mea nu te ajunge.
Lasa-ma sa tac si eu cu tacerea ta.
Lasa-ma sa-ti si vorbesc prin tacerea ta
Luminoasa ca o lampa, simpla ca un inel.
Esti precum e noaptea, tacuta si instelata
Tacerea ta e stelara, atit de indepartata si de simpla.
Imi placi cand esti tacuta caci parca esti absenta.
Distanta si indurerata ca si cand ai fi murit.
Un cuvant atunci, un zambet ajung.
Si sunt bucuros ca nu e adevarat.
Aniversare fericita! Cand am citit poemul m-am gandit la tine, ca intototdeauna...

Nu stavili doua firi
Sonetul 116
Shakespeare
Nu stavili doua firi cand se cununa;
Iubirea nu-i cu adevarat iubire
De se preschimba si altcum rasuna
Daca o-ncearca fum si amagire.
O, nu, ea e invesnicit, limanul
neaplecat de oarba vijelie
si-i calauza panzei, pe oceanul
ce nici macar comorile nu-i stie.
Nu-i mascariciul vremii chiar de-si lasa
Sub raza coasei, dulcea ei faptura,
Pana atunci cand mana mortii-o fura.
De mint si-s prins pot spune linistit:
N-am scris un vers si nimeni n-a iubit!
Draga mea Destinatar,
Astazi iti urez aniversare fericita. Insemni totul pentru mine.
Al tau, mereu,
Expeditor
Shakespeare
Sonetul 18
Cu-o zi a verii poate sa te-aseman?
Tu esti mai plin de farmec si mai bland!
Un vant doboara creanga si blestemu-i
Ca frunza verii moare prea curand.
Ades e ochiul cerului fierbinte
Si aur il precede-ntunecat,
Precum frumosul din frumos descinde
Sub cerul simplei firi, netulburat.
Dar vara ta eterna nu paleste
Si n-ai sa pierzi ce astazi stapanesti
In umbra mortii n-ai sa plimbi caleste
Cand intr-un vers etern ti-e dat sa cresti.
Cat oamnenii privesc si cat respira
Traiesti si tu in cantu-nchis in lira.

Aniversare fericita! Nu-mi imaginez cum ar fi fost sa-mi petrec viata alaturi de altcineva.
A ta mereu,
Expeditor
Decizii
Zile sub semnul irationalului
Intr-un sfarsit vine un timp cand trebuie luata o decizie. In ultima instanta, doi oameni care se iubesc trebuie sa se intrebe ce sperante au pe masura ce dragostea lor creste mai puternica, ce riscuri sunt dispusi sa-si asume. Sa te casatoresti este cel mai mare risc pe care si-l poate asuma o persoana intr-o relatie. Daca te dedici unei persoane pe viata, asta nu inseamna, asa cum multi cred, o negare a libertatii celuilalt. Cere mai degraba curaj pentru a te descurca in toare ricurile libertatii si ale dragostei.
Te iubesc foarte mult. Anii petrecuti cu tine au fost pur si simplu minunati. Fara tine acesti ani ar fi fost cu totul altfel. Esti sarea si piperul vietii mele.
Aniversare fericita!
Cu dragoste,
Expeditor

Iubire magica
Magia dragostei
Dragostea fi-va mereu a vietii magie,
Caci dragostea-i mister si bucurie.
Lucrarile dragostei sunt magice si uimitoare
Si nu-i nimic pe lume la care dragostea nu poate fi schimbare.
Dragostea poate face lucrurile zilei
Sa para lucrurile frumusetii si-ale gratiei.
Dragostea-i darnica, blanda si dulce
Vazul nu-n ratiune, ci-n inima si-l duce.
Dragostea-i cheia cunoasterii,
Dragostea-i limba visarii.
Dragostea nu poate fi cumparata, ea umbla liber, e feerie,
Dragostea-i sfanta taina, dulce magie.
Dragostea nu e nici un mister pentru mine. Cu tine am impartasit o dragoste profunda. Iti multumesc ca ai fost un partener atat de bun, sper ca si eu am fost pentru tine.
Aniversare fericita!
Cu drag,
Expeditor
Intr-o sticla
Vremea intr-o sticla
Daca as putea salva timp intr-o sticla as salva zilele pana la sfarsitul timpului, doar sa ti le trimit in dar. De as avea o cutie doar pentru dorinte si vise care nicicand nu au devenit realitate, ar fi goala. Ar fi doar amintirea ta, caci mi-ai indeplinit toate dorintele. Dar se pare ca nu e niciodata indeajuns timp pentru a face lucrurile pe care vrei sa le faci. M-am uitat imprejur de mine si am realizat ca tu esti cea cu care vreau sa-mi petrec zilele pana la sfarsitul timpului.
Nu mai avem asa de mult timp sa petrecem impreuna, dar timpul petrecut cu tine e sarbatoare. Ma simt norocos sa-ti fiu partener. Fii a mea mereu!
Aniversare fericita!
Pentru totdeauna al tau,
Expeditor
Promisiuni
Se spune ca o casnicie e sfanta pentru ca aceasta promisiune curajoasa si finala intre un barbat si o femeie, de a se iubi si a se respecta si a se sprijini la bine si la rau aduce dupa sine alte promisiuni si este un simbol a ceea ce inseamna omul mai bun si mai sfant. La orice nunta fiecare vorba are un inteles adanc, fiecare gest musteste de mister. Si astfel speram ca mirii sa-si poarte iubire, sa gaseasca unul in altul bucurie, sa se implineasca unul pe altul in lumea asta unde ii asteapta bucurii nemasurate.
Aniversare fericita!

0 comments:

Post a Comment