Mesaje de Craciun

Dragoste de Craciun
Craciunul cu tine
Draga mea ________,
Mi-am pus mai demult o dorinta - sa petrec Craciunul cu tine. Ma bucur ca dorinta mea se implineste. Nu este un alt dar mai de pret decat prezenta ta. Daca as putea sa-mi indeplinesc cea mai arzatoare dorinta pe care am avut-o vreodata ar fi sa-mi petrec restul zilelor cu tine. Tu, draga mea, esti darul meu cel mai scump pe care l-am primit vreodata!
Ma simt norocos sa-mi impart viata cu tine. Un Craciun Fericit!
Cu dragoste,
________
Noi doi
Draga ________,
Ori de cate ori petrec timp departe de tine, imi pare ca e timp irosit. Tu dai inteles zilelor vietii mele. N-as putea sa-mi petrec sarbatorile de iarna nicaieri altundeva decat langa tine. Noi doi, multa zapada, ascultand colinde... Nu e nimic mai imbietor.
Craciun fericit!
Cu dragoste,
________
Magia ta
Draga mea_______,
Iti trimit scrisoarea asta pentru a-ti spune cat de mult insemni pentru mine. Cu tine am invatat cine sunt, cine vreau sa fiu, si ce pot visa sa fiu. Fara tine sunt incomplet.
In perioada asta a anului vreau sa-ti spun ca singura magie pe care o simt nu e cea a Craciunului, ci magia ta... Te iubesc si vreu sa-mi petrec toate zilele de Craciun cu tine!
Cu dragoste,
________
Mesaj in sticla
Draga mea_______,
Am cautata mult pana sa gasesc cel mai inspirat cadou de Craciun special pentru tine. Un mesaj intr-o sticla! Sarbatorile de iarna mi-au parut intotdeauna un moment important al anului. Anul asta imi par cea mai mare sarbatoare de cand ma stiu, pentru ca le petrec cu tine. Cu tine, cea mai importanta fiinta din viata mea. Te iubesc si vreau sa-ti ofer de lungul timpului multe zile de Craciun fericite.
Cu dragoste,
_______
Fiinta magica
Draga mea,
Sunt nerabdator sa petrec inca o data sarbatorile de iarna cu tine. Ma simt ca intr-o poveste, sunt fermecat sa am in preajma mea o fiinta atat de magica intr-o perioada magica a anului. De fapt tu aduci magie in fiecare clipa vietii mele.
Nu sper, pentru ca stiu ca anul 2005 va fi unul plin de intelegere, dragoste si bucurie intre noi.
Te iubesc, ________
Sarbatori fericite!
Jumatatea
Draga mea ________,
Ma simt atat de atras de tine si sunt atat de incantat sa petrec timpul cu tine. S-ar putea sa nu iti spun indeajuns sau sa nu arat lucrul asta mereu, dar tu esti lumea mea, esti ratiunea mea de a trai. Simt ca mi-am intalnit jumatatea.
Am vrut sa-ti fac cadou de sarbatori ceva care sa ramna cu tine mereu. Sper ca am reusit!
Un Craciun si un An Nou fericit!
Cu dragoste,
__________
Craciunul impreuna
Draga ________,
A trecut atat de mult timp de cand nu ne-am vazut. Nici nu-ti pot spune in cuvinte cat de fericit sunt ca o sa petrecem Craciunul impreuna. Timpul departe de tine m-a facut sa apreciez si mai mult relatia noastra. Iti trimit darul asta anuntandu-te ca sosesc acasa de Craciun.
Te iubesc si abia astept sa te strang in brate. Acum sarbatorile de iarna imi par cel mai frumos timp al anului.
Cu dragoste,
_______
Fericire si impliniri
Draga si scumpa mea,
Anul se apropie de sfarsit si gandindu-ma la tot ceea ce am trait alaturi de tine, zambesc. A fost, cu toate lucrurile bune si rele, cel mai fericit an din viata mea. N-as putea sa sarbatoresc sfarsitul anului decat alaturi de tine. Te iubesc cum nu credeam ca am s-o pot face vreodata. Sper ca aceste sarbatori sa ne aduca numai fericire si impliniri. Abia astept anul ce incepe pentru a-l putea petrece alaturi de tine.
Iti urez cele mai fericite sarbatori!
Cu dragoste,
________
Dorinte
Draga mea,
Dorinta mea de aceste sarbatori este sa ma iubesti asa cum te iubesc eu. Sa te gandesti la mine asa cum o fac eu, sa poti renunta la tot pentru a fi cu mine asa cum am facut eu deja. Vreau sa fim fericiti cum nu am mai fost pana acum. Vreau sa-ti implinesc toate dorintele. Sarbatorile sper sa ne ajute sa facem toate aceste dorinte realitate.
Sarbatori fericite!
Cu dragoste, ______
Marturisire
Draga mea,
Vreau sa-ti marturisesc ceva.... Te iubesc. Da, am realizat lucrul asta azi. Vreau sa-mi petrec toate zilele cu tine, ma gandesc neincetat la tine si vreau sa stii lucrul asta. Toata viata mea am cautat ceva, ceva ce nu stiam ce este... Acum am gasit ceea ce cautatm. Pe tine! Credeam ca alte femei au insemnat ceva in viata mea, dar comparandu-le cu ce insemni tu pentru mine, imi dau seama ca au insemnat prea putin.
Asta este o invitatie de-a ne petrece sarbatorile undeva, doar noi doi cu multa zapada si cu toata dragostea pe care o simtim unul pentru celalalt.
Cu drag,
_______

0 comments:

Post a Comment